Home - Stichting Behoud Augustijnenkerk

De website van de Stichting Behoud Augustijnenkerk te Dordrecht

OVERVIEW

This website augustijnenkerk.nl currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have scanned ten pages inside the website augustijnenkerk.nl and found twenty-two websites linking to augustijnenkerk.nl. There are one public web platforms belong to this website.

AUGUSTIJNENKERK.NL RANKINGS

This website augustijnenkerk.nl has seen diverging levels of traffic throughout the the year.
Traffic for augustijnenkerk.nl

Traffic ranking (by month) for augustijnenkerk.nl

Traffic ranking by day of the week for augustijnenkerk.nl

Inside .Services Inside .Audio

Maar nu hebben we de server vernieuwd en voorzien van up-to-date software! Voor een betere performance en beveiliging. Website herbouwd voor Dick Sanderman. Organist en componist te Rijssen vernieuwden wij de website. Beheer website Vrienden van de Grote kerk Dordrecht. Wij hebben het beheer overgenomen van de website van de Vrienden van de Grote Kerk Dordrecht.

Vereniging Oud-Dordrecht

Op de agenda voor deze vergadering staan o. het jaarverslag 2017 en het. Alle stukken voor de vergadering kunt u onderaan dit bericht downloaden. Lezing over de Dordtse toonkunstenaar Willem Kes. De Dordtse toonkunstenaar Willem Kes en zijn levenslange band met Dordrecht.

Cursus Dordtologie Cursus Dordtologie, word dordtoloog, kenner van de historische stad Dordrecht.

Kijk om je heen, kijk om je heen. Zoals de wereld nu is, zie je hem nooit weer. De Groothoofdspoort, eens onderdeel van de imposante Dordtse stadsmuur, kreeg zijn huidige vorm in 1616-1618 om de gasten die de stad bezochten in verband met de Synode van Dordrecht op passende wijze te ontvangen. Het beeldhouwwerk aan de waterzijde toont de Dordtse stedemaagd. De Biesbosch is ontstaan na de Sint-Elisabethsvloed van 1421, toen de.

WHAT DOES AUGUSTIJNENKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of augustijnenkerk.nl Mobile Screenshot of augustijnenkerk.nl Tablet Screenshot of augustijnenkerk.nl

AUGUSTIJNENKERK.NL HOST

I identified that a single page on augustijnenkerk.nl took one thousand six hundred and twenty-five milliseconds to come up. We observed a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site secure.
83.137.198.4

BROWSER ICON

I diagnosed that this domain is using the Apache operating system.

Home - Stichting Behoud Augustijnenkerk

De website van de Stichting Behoud Augustijnenkerk te Dordrecht

CONTENT

This website augustijnenkerk.nl states the following, "ANBI, giften en legaten." We viewed that the webpage also said " Welkom op de website van de Augustijnenkerk Dordrecht." It also said " Ingeklemd tussen de historische bebouwing staat aan de Voorstraat in Dordrecht de middeleeuwse Augustijnenkerk. Door velen die Dordrecht bezoeken of hier wonen wordt de kerk over het hoofd gezien. Onterecht! In de Augustijnenkerk werd op zondag 17 juli 1572 de eerste hervormde kerkdienst belegd en is sindsdien in gebruik als bedehuis van de Hervormde Gemeente. Op deze zaterdagen zijn er om 1400." The header had stichting as the highest ranking search term. It is followed by behoud, augustijnen, and augustijnenkerk which isn't as ranked as highly as stichting. The next words they used was maarschalkerweerd. orgel was included but might not be seen by search engines.

SEEK SUBSEQUENT WEB SITES

Homepage - Augustijns Keukens Augustijns Keukens

Corian is een duurzaam, massief materiaal. Het grootste voordeel van Corian? De verschillende delen kunnen naadloos worden verlijmd tot één strak geheel. Het team van Augustijns Keukens and Interieur is klaar om ook in 2018 weer het beste van zichzelf te geven! Wij hebben onze missie en visie toegelicht aan onze medewerkers. Het werken met hout zit al 7 generaties in de familie Augustijns, sinds 1792.

Augustijns Theater Dé studententheatervereniging van Nederland

Spring naar de primaire inhoud. Spring naar de secundaire inhoud. Een Hoop Gedoe Om Niks.

Eethuis Augustijntje Eethuis Augustijntje

Overslaan en naar de algemene inhoud gaan.

Augustijn Video Productions AVP

Wedding Arie Frans and Bianca. Iwan and Sandra are getting married. Marais de Pont de Gau. Adventures of the Red deer. Rutting season of red deer. Step into the Party Zone.